My Friday

Måste ju ta och komma igång lite med att berätta om min dag också 😉

Skolan var ungefär som vanligt en fredag. Slutade 11 efter att dagen bestod att två pass djurskyddslagar. Var ganska chill, gjorde inte mycket.
Fick även höra en så tråki sak som att en av skolans charmiga kattungar, Dexter enligt oss, hade blivit överkörd :/ Han hade verkligen en underbar personlighet. Hans bror, Rasmus, är kvar, men det ska ju vara två små krabater.

Efter skolan då for jag till Hedds en liten stund och vi pratade mest bara. När jag kom hem då har jag inte gjort något alls. Är lite trött p.g.a denna jävla förkylning, så orkade inget -.-

Och ja, det här blev ju inte världens bästa inlägg, tycker det blev lite råddigt. Nämen go’natt nu, nu vill jag SOVAAA!

bara för att jag vill ha sommar

Kommentera

