Nytt försök

 

Jahapp, då har jag tänkt mig att försöka börja blogga igen då. Inte för att jag e nån typisk bloggartyp, men ändå. Framtiden får avgöra vad bloggen kommer att handla om, men troligtvis blir det om min vardag, fotografering, hästar och andra djur, tips, tankar m.m. Jag antar att jag börjar blogga igen för att jag, faktiskt, har saknat att skriva lite eget och ha något att göra då jag får riktigt riktigt tråkigt. 

Just nu så står det still i mitt huvud, e ganska så sömnig så blir en kortare text nu 😉

Men i alla fall, förr bloggade jag på gabrii.blogg.se, min första blogg, men bytte till mylifeasgabri.blogspot.com efter ca. 1 år. Och slutade blogga i augusti/september nångång.

Bild
random bild bara.

nemen nu orkar jag inte tänka mer. Ska sova lääänge imr, e trött. Go’natt

Kommentera

