Solen syns ju till

Helloj!

Jag orkar ju t.o.m blogga nu, och minns att jag ska komma igång igen, najs.

Nemen Har väl inte så mycket att säga än. Vaknade runt 9, men orkade inte stiga upp förrän runt 10, hehe (;
Har inga direkta planer för idag, men blir väl stallet, ska försöka rida hästen min, kanske städa rummet så jag får lite ordning här. Det konstiga e att jag städar oftast en gång/vecka om jag ska ha nån hit, men ändå blir det lika råddigt igen efter någon dag, konstigt… Eller så e jag ju inte direkt känd för att hålla städat och snyggt, hehe.
Ska kanske försöka mig ut på en långlänk med hundarna också, 10 km igen kanske som förra veckan (; Jag och syrran kände oss aktiva då.

Nemen ska se vad som sker under dagen, och så ska kanske ett litet bloggpresentationsinlägg komma upp också, vi får se.

Have a nice day peps!

Bildmin heppa 🙂

Kommentera

